Mustavalkoisia yksityiskohtia ja muutama uusi juttu

lauantai 24. tammikuuta 2015

Lauantaita! Täällä ollaan heräilty uuteen aamuun melkoisen reippaana, kun Jamppa antoi kerrankin nukkua lähemmäs puoli kahdeksaa. Yhdeksän maissa olin salilla toteamassa, että kyllä vaan kaikilla on edelleen meneillä ne uudet elämäntavat. Onneksi ehdin alta pois ennen vielä pahempaa ruuhka-aikaa. Nyt on perheen miehet päiväunilla ja hetki omaa aikaa ennen iltapäivän kummitytön synttärivierailua. 
Ajattelin tänään esitellä teille vaeltavan ViitosenJunique-verkkokauppa muisti minua joulun alla joululahjalla, joka on sittemmin etsiskellyt paikkaansa kotoamme. Alunperin olin ajatellut, että taulun paikka on tv-seinällä (täältä näette, mitä paikkaa tarkoitan), mutta sitten taas pysähdyin miettimään, että entä sitten kun seuraavan isomman äkseeräysvimman puskiessa päälle vaihdan taas kaikkien huonekalujen paikkaa, niin taulukoukku on väärässä paikassa. Olen muutenkin hyvin harkitsevainen sen suhteen, mihin kohti seinää pysyviä jälkiä olen valmis tekemään, joten niinpä taulu on tähän asti majaillut tv-tason päällä seinään nojaillen. Tänään testailin sitä ruokailutilan puolelle.
IMG_1396.jpg
Kaverikseen taulu sai oman joululahjani itselleni, eli Finnish Design Shopin aleista tilaamani Hayn Lup-kynttilänjalan.*
IMG_1404.jpg
Minä olen jahkaillut tämän kynttilänjalan kanssa jo vuosikausia, koska rehellisesti sanoen en ehkä tarvitsisi enää yhtään kynttilänjalkaa (ikinä), mutta silti vaan kaikissa sisustuskuvissa olen ensimmäisenä iskenyt silmäni minne milloinkin huolettomasti aseteltuun Lup:iin. Ja lopulta myönsin itselleni, että kun kyse on parinkympin hintaisesta esineestä, en ehkä menisi välittömään konkurssiin vaikka antaisin itselleni periksi, ja siinäpä hän nyt on. Aika paljon näitä näkee nimenomaan kuparisina versioina *, mutta minun värivalintani oli kyllä alusta saakka melko selkeä.
IMG_1378.jpg
Siinäpä ne nyt uudet kaverukseni mietiskelevät olisiko tämä hyvä paikka heille, vai pitäisikö jatkaa etsimistä.
IMG_1401.jpg
IMG_1385.jpg
Jos kevätinspiraatio kutkuttelee sisustamisen suhteen, kannattaa käydä kurkkaamassa Juniqen valikoimat. Heidän printeissään on huikean laaja valikoima, niinkuin jo aiemmin täällä kirjoittelin, ja hinnatkaan ei tosiaan huimaa päätä.
IMG_1367.jpg

                   

                                          My new poster from Juniqe is wondering around the house
                                                and trying to find just the right spot to settle in.






(* Yhteistyssä Juniqe.)


(* Kaupallinen linkki.)

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Kommentti julkaistaan heti tarkistuksen jälkeen. :)