Last Christmas

keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Minä olen tänä vuonna jäänyt jumiin. Jumiin lokakuuhun. Tuleeko teille koskaan sellainen olo, että jotenkin ajatukset ei siirry seuraavan kuukauden aiheisiin, vaan jostain syystä jumittaa paikallaan. Minulla näitä on aina aika ajoin, johtuneeko sitten kiireestä ja stressistä vai mistä, mutta tässä sitä taas ollaan. Muut bloggaajat ovat kirjoitelleet jouluaiheisia juttuja jo viikkokausia, mutta minä en oikein ajoittaisesta yrityksestä huolimatta ole päässyt tunnelmaan mukaan. Jampallekin olen luipaillut jo pari viikkoa, että ihan kohta leivotaan pipareita, mutta eipä vaan ole tullut tartuttua kaulimeen. Muistikuvieni mukaan viime vuonna tähän aikaan olin aloittanut jo oikein kunnon talvi- ja jouluhifistelyt, joten ryhdyin kaivelemaan blogiarkistoa mielen virkistykseksi, ja näinhän se oli. Tässäpä siis muutama arkiston aarre vime vuodelta, uudemmille lukijoille varmaan ennennäkemättömiä, mutta pidempään mukana seuranneille jo tuttuja kuvia. Hassu muuten huomata, miten ne omat (olemattomat) kuvaus- ja kuvankäsittelytaidot muuttuvat jo näin vuoden mittaan, tai tyyli ainakin. Kuvat on myös otettu vanhalla pokkarilla. Mutta oi, mikä on tuo valoilmiö ikkunan takana? Taisi olla vuosi sitten tähän aikaan myös lumi maassa.

img_9286.jpg

img_9271.jpg

img_9288.jpg

img_9278.jpg

img_9253.jpg

img_9192.jpg

img_9195.jpg

img_9202.jpg

img_9211.jpg

Melko valkoiselta on viime marraskuu näyttänyt. Joko te olette päättäneet tämän joulun värimaailman? Minä ajattelin viikonloppuna suunnata erään kauppakeksuksen joulunavaisiin morjenstamaan Joulupukkia. Josko se sieltä viimeistöön alkaisi se joulumieli hiipimään?

                         

                        Waiting for the Christmas Spirit and browsing through some pictures from last November.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Kommentti julkaistaan heti tarkistuksen jälkeen. :)